среда, 22 июля 2015 г.

Історія з аптеки

Вибачення в аптеці
Доброго дня.
Була в мене така реальна історія. Пішов я в аптеку, тому що дуже захворів.
Зайшов в аптеку, кажу, що мені потрібно щось від застуди, вони мені одразу почали пропонувати різні препарати.
Я декілька взяв з них в руки, читаю там про них, і випадково побачив що термін дії вже на одному препараті завершений.
Я їм одразу кажу, ви що хотіли мені продати прострочений препарат? що це таке? дайте мені книгу скарг! Працівниця була одна в аптеці, відразу почервоніла, почала переживати, не знає що казати. Починає вибачатися відразу. Тоді вона каже, вибачте мені і нашу аптеку, якось не угледіли прострочку. В якості вибачень ми вам безкоштовно надаємо лікаря який вас буде лікувати безкоштовно, і ліки теж будуть для вас безкоштовно. Ви залиште свій контактний номер, і через 1 годину з вами зв'яжеться лікар і приїде до вас щоб вас вилікувати. Я залишив свій номер мобільного телефону, і реально через 1 годину, до мене передзвонив лікар і приїхав мене лікувати.
Ось так переді мною вибачилася працівниця аптеки.
Вадим,
таємний покупець 4Service

Комментариев нет:

Отправить комментарий