понедельник, 28 марта 2016 г.

Знакомьтесь с победительницей конкурса "Best and Bad Service".





Хотим познакомить вас с победительницей одного из конкурсов "Best and Bad Service".
Галина Ковба стала обладательницей наушников Apple EarPods и ответила на наши вопросы.
Интервью Галины читайте ниже.

— Як давно працюєте Таємним Покупцем?
— З 2014 року.

— Вам подобається цей вид зайнятості? 

— Так.

— Чи бачити ви результати своєї праці в тих локаціях, де робили перевірку (чи став там сервіс краще?) 
Так, став кращим.

— Чи були ви впевненні у перемозі в нашому конкурсі? 
— Сподівалась на перемогу.

— Ваші побажання до компанії 4Service 

— Вчасно, без затримок виплачувати комісійні Таємним покупцям, бо зникає бажання працювати. І коли по візиту дається зобов'язання по поверненню усіх витрат, то згідно чеків їх повертати таємному покупцю, а не говорити про заміну координатора по конкретному проекту, чи його звільнення. А, в кінцевому результаті, таки не сплачувати такого роду не заплановані витрати.
В закладку на сайті "Історія виплат" додайте вже нарешті, будь ласка, графу "число" і "сума" по конкретному виконаному проекту, що була сплачена. Бо потрібно самій вести ще окремий підрахунок, здогадуватись, чому суми не співпадають, виясняти тижнями у різних координаторів, що і як.
Надіюсь, що Ви не оминете увагою мої побажання.


З повагою та найкращими побажаннями, Галина Ковба.



2 комментария:

  1. спасибо, Галина! Присоединяюсь к Вашим пожеланиям

    ОтветитьУдалить
  2. Спасибо за откровенность. Не буду работать ТП. Не хочу выпрашивать. Если не нравится сервис, пишу в жалобную книгу, зову администратора и "голосую ногами".

    ОтветитьУдалить