понедельник, 3 октября 2016 г.

Враження учасниці шоу


В неділю 3 липня 2016р. у Києві на Хрещатику проходили зйомки відомої телепередачі народних співаків.
Я, як музикант (учитель скрипки в ДМШ), таємний покупець, просто небайдужа громадянка, підготувалась і вирішила виступити в цьому телевізійному шоу. В один день знімали відразу 3 передачі. В першу чергу мене зацікавив рівень справедливості цього шоу. Після першої відзнятої передачі я одразу зрозуміла, що він рівний нулю. Підчас вибору учасників мене насторожила дивна поведінка ведучого, спочатку вій йшов по колу, прослуховуючи всіх, потім же несподівано пройшов в кінець кола і дав мікрофон молодому хлопцю з задніх рядів для виконання пісні. Я відчула, що він заздалегідь знає цього учасника. Хлопець гарно заспівав, вразив публіку, його ж одразу вибрали для участі в шоу. Потім були торги і продали місце для джокера.
Далі почалось знайомство з учасниками. Ведучий вдавав, що бачить учасника Морозенка Д. перший раз, але ця інформація була неправдива, і навіть глядачі почали перемовлятись, що вже їм обличча вокаліста знайоме. Я стала перевіряти цього учасника в Інтернеті. І ось що знайшла. Хлопець - актор теарта музично-драматичного театру і кіно, автор власних пісень, лауреат міжнародного вокального конкурсу «Музична гонка до 80-річчя Едуарда Хіля», також побачила його на х-фактор 5, бачила його виступи на днях українських міст, виступи в дуетах з відомими артистами, участь у зйомках на СТБ, на Новому каналі, був спеціальним гостем (вірогідно членом жюрі на "Битві титанів вокала"), має титул «Золотий голос Півдня України».
 Простим людям пропонують змагатися з готовою зіркою. Дуже жаль 14-річну дівчину, яка вийшла в фіналі змагалась з цим "народно-професійним" учасником. Вона классно заспівала пісню на англійській мові, лише 17 гривень їй не вистачило для перемоги. До речі, вона була джокером, мама за участь доньки заплатила 700 гривень, а дівчинці-школярці довелось змагатись із заздалегідь підготовленим артистом, який добре знайомий із ведучим, про що свідчать фото із інтернета.
Я зрозуміла,що ніякий приз мені і не світить в шоу, але вирішила заспівати для себе в наступній передачі, яку знімали в той же день, не дарма ж я перевіряла апаратуру в ресторанах під час оцінок сервісу. Я побачила себе потім по телевізору, чим була дуже задоволена, здобула собі прихильників. Один мій фанат, навіть, біг за мною до метро. Якось я запам’яталась глядачам, і мене тепер пізнають на вулиці іноді. Всі мої знайомі здивовані, адже я завжди вирізнялась скромним і сором”язливим характером. Батьки теж здивувались і не знали, що я вмію співати. На вокальному шоу я ж, звичайно, не зупинилась, тому в наступній історії розповім про кастинг в зовсім іншому амплуа.

Комментариев нет:

Отправить комментарий