понедельник, 20 июля 2015 г.

Як я випила відро кави і придбала праску

Як мені запропонували відро кави
Історія реальної ситуації, яка з конфлікту переросла в сміх і в подальшому в покупку, яка залишила по собі приємні емоції.
Магазин побутової техніки. 
Я, як покупець, в магазин завжди приходжу точно знаючи що хочу придбати. І того разу не виключення. Зайшовши в магазин відразу зорієнтувалась в якому напрямку знаходяться праски і почала туди йти. На мене налетіло
6-ро продавців і майже в один голос запитали що шукаю. 
Щоб позбутись нав'язливого ставлення - довелось сказати, що просто подивитись. А коли потрібна була консультація у відділі - жодного на горизонті не було. Наче розчинились. 20 хвилин на мене не звертали уваги навіть за проханням. Далі, після наполегливого прохання протестувати дві праски (чи вони справні) нарешті до мене підійшли. Продавець ще не встигла розпакувати праску, як її відволікли на консультацію дорогого пилосмока. Без попереджень (коментаря) і вибачень вона пішла ловити цікавішу "рибку"... 
Я, почекавши 5 хвилин, вже накипіла, покликала знову продавця, на що мені грубим голосом сказали, що зачекайте - хтось підійде. Підійшовши ще за 5 хвилин, знову почала розпаковувати праски (2 шт.) щоб підключити, і цього продавця знову звуть і вона знову йде. Лише цього разу у слід їй я встигла сказати: "Ви знущаєтесь? Я як покупець вам не важлива? Чи ви лише обслуговуєте тих, хто купує на суму понад 2 тисячі? Тоді я просто розвернусь і куплю в іншому магазині..." 
Реально я вже на цьому етапі була дуже зла. Розверталась йти геть, як до мене підійшов старший відділу, чи менеджер магазину. Перепросив, кинув в адресу продавця якийсь жарт, щоб згладити ситуацію і не втратити мене, як покупця. Вияснив ситуацію (розказала всю ситуацію, як мене ігнорували), протестував зі мною праски, запакував і по дорозі до каси ще запевнив, що я отримаю знижку, як вибачення і що такого більше не буде. Чоловік був дуже приємним. І коли він жартуючи запитав: "може ще щось бажаєте в якості вибачення: накажемо продавця чи обійдемося гостьовою кавою?" 
Я в жарт сказала: "ага, кава буде доречною. Мені відро кави, будь ласка" 
Поки я розраховувалась на касі, цей менеджер прийшов з цинковим відром (новеньке) в руках. І каже: "ось ваше відро кави". 
Насправді на дні відра стояла чашка кави. Але креатив був оцінений, як позитивне вибачення, яке окрім посмішки і хорошого настрою не лишило сліду конфлікту.
Реальне побажання: щоб продавці не доводили до такого. А якщо вже і спровокували конфлікт, то до вирішення його підходили з креативом.
відгук таємного покупця про відро кави

Вікторія,
таємний покупець 4Service

Комментариев нет:

Отправить комментарий